Keuze menu

E : praktijk@wellnessfysio.nl

Volg Welness Fysio Ten Wolde op Facebook

Medische Trainingstherapie Rotterdam

Medische trainingstherapie is ontwikkeld om specifieke klachten te verhelpen. De therapie helpt om mensen met een bepaalde aandoening beter te laten functioneren. Er wordt gewerkt met een trainingsprogramma dat gericht is op uw individuele klachten. Met deze therapie kunt u op een verantwoorde manier uw lichaam trainen.

Medische trainingstherapie is voor iedereen die:
- Gericht wil trainen in kleine groepen met persoonlijke en deskundige begeleiding
 - Klachten heeft met bewegen veroorzaakt door een onjuiste houding
 - Verantwoord wil revalideren na een blessure, operatie of na een ongeval
 - Hart- of longklachten heeft en in conditie wil blijven

Voor revalidatie van (sport)blessures, chronische ziektes, rug-, knie- en schouderklachten etc. is medische trainingstherapie een bewezen methode.
Ook hebben wij de mogelijkheden en de ervaring om meer energie en balans te krijgen in uw leven na chemokuren, burn-out of andere aandoeningen/ziektes.

Als u zich aanmeldt voor de medische trainingstherapie, heeft u eerst een intakegesprek met een fysiotherapeut. Uw specifieke problemen of aandachtspunten worden dan besproken. De fysiotherapeut stelt vervolgens samen met u een trainingsprogramma op.

De fysiotherapeut zal u tijdens deze trainingen, die plaatsvinden in de fitnessruimte van Wellness Centre Terbregge, continu begeleiden.
Actief bewegen is beter leven.

Neem vrijblijvend contact met ons op om kennis te maken en te informeren naar de mogelijkheden.

Uw fysiotherapeut: Arjan Tenwolde - Brigitte van Buuren – Ferry Zandvliet